Thursday, February 4, 2021

3. h klass Hageri muuseumis 5. veebruaril




Rasmus:
Täna me käisime muuseumis. Kui me kohale jõudsime, tundus maja väga vana. Esimene asi, mida märkasin, oli apteegi silt. Me läksime 19. sajandi apteeki. Müüjaks oli mannekeen. Pärast läksime karude ruumi. Seal oli minu arvates umbes 167 karu. Kui me uuesti apteekri juurde jõudsime, hakkas giid rääkime igasuguseid asju, näiteks et mürgised asjad on kirjutatud musta kirjaga. Minu meelest oli apteegi osa kõige huvitavam.

Laura: käisime klassiga ootamatult (vähemalt minule) Hageri muuseumis, kus oli näitus “Armas karuke”. Näitus oli väga tore, olen seda kaks korda näinud. Seal oli igasuguseid kaisukarusid, minu lemmik oli pesukaru. Meile loeti ka raamatut “Karu Lillekäpa töö-ööd”. Raamat oli tore. Muuseumis oli ka loos, mitu karu näitusel on. Meile pakuti Mesikäpa komme, andsime vastu punaseid apelsine. Muuseumid on väga toredad. Kahju et see tund nii kiiresti lõppes. Soovitan kõikidel teistel ka muuseumile pilk peale heita!

Gregor: Minu arust oli kõik, mis seal oli LAHE! Mulle meeldis kõige rohkem see, kui me kommi saime. Karujutt, mida meile loeti, oli ka põnev. Alguses, kui ma seda nukkmüüjat (apteekrit)  nägin, siis ma ehmatasin hullult. 

Kaisi Ly: Oli tüüpiline koolipäev. Kui kehaline oli lõppenud, läksime Hageri muuseumi. Seal oli hästi palju karusid. Kadri rääkis meile paari kohta. Siis luges ta meile raamatut. Enne kui saime ise ringi uidata, andis Kadri meile kommi. Kui oli aeg hüvasti jätta, pakkusid poisid, mitu karu seal oli. Kooli tagasi minnes jooksime Katariinaga võidu. Üllatuseks võitsin mina. Olin väga rõõmus. Ootan juba tagasiminekut!

Alari: Muuseumis oli tore ja lõbus. Muuseumi töötaja rääkis meile kaisukarudest. Muuseumist välja tulles tegime pilti.Kooli tagasi minnes koerad haukusid. Meie jooksime, hullasime ja hüppasime lumme.

Katarina: Täna käisime klassiga Hageri muuseumis. Muuseum on vana ja seal oli väga põnev. Seal olid pehmed kaisukarud, mulle meeldis kollase mütsiga karu. Muuseumist väljudes hüppasime lumme. Võidujooksu kooli tagasi võitis Kaisi Ly.


Õp Pille fotod on SIIN


No comments:

Post a Comment