Tuesday, February 16, 2021

Vastlapäevane suusamatk 16.veebruaril

1.klass suusamatkast


3. h klass suusamatkast.

Laura: Käisime kooliga 16.veebruaril suusamatkal. Matk oli muidu tore, kuid oli väga palav ja väsitav. Rasmus kõrvetas ka keset teed oma keele ära. Lõpus tulid puudelt ka lumelaviinid. Matk oli tore, kuid eriti meeldis mulle süüa ja sõpradega olla.

Katarina: Mulle meeldib suusatada. Täna sõitsimegi kooliga suusamatkale. Kaisi Ly jäi sõites minust maha. Mulle ei meeldinud, et ma kukkusin mitu korda. Tore oli lume kukkumine puudelt. Hea oli pärast lõkkel kommi ja viinereid küpsetada. Matk oli hea, sest mulle meeldib suusatada.

Gregor: See suusamatk oli väga väsitav ja pikk. Kui ma lõppu jõudsin, siis ma ütlesin “Jess”,

kuna ma olin nii väsinud. Lõkkeplatsi juures oli nii tore. Kokkuvõttes oli terve matk väga tore.

Rasmus: Täna me käisime suusamatkal. Suusatamine oli väga raske. Ma usun, et ma suusatasin 4km.

Me suusatasime vist 3 tundi. Grillimine oli tore. Peale selle põletasin ma ka keele ära.

Kaisi Ly: Käisime kooliga suusatamas. See oli tore, kuid väsitav. Kukkusin mitu korda ja sain sabakondile haiget.

Parim oli see, et sain sõpradega viinereid ja vahukomme grillida ja süüa.


2.h klass suusamatkast

Leenakadri: Õpetajad tellisid meile bussi. Värv oli hall. See oli suur. Me läksime bussi.

Kui olime kohal siis panime suusad alla.  Me hakkasime suusatama. Suusarada oli pikk.

Ilm oli ilus aga  vahepeal  hakkas lund tuiskama. Lõpuks jõudsime lõkkeplatsile.

Võtsime  suusad ära ja hakkasime grillima. Tee oli väga hea. Siis kui meil oli söödud

siis  hakkasime bussi minema. Koolis odas hernesupp ja vastlakukkel. Mulle meeldis suusamatk. 

Kevin: Me käisime kooliga suusatamas õues oli ilus ilm ja lund oli palju. Grillisime vahukomme

ja jõime teed. Oli mõnus päev. Tagasi jõudes ootasid meid koolis kuklid.                                            

Oliver: Käisime klassiga suusamatkal. Ma olin viimane koos Robiniga. Siis tuli välja ,

et kolmanda ja neljanda klassi õpetajad olid ka suuskadel. Kui jõudsime ristmikule

siis kolmanda klassi õpetaja läks paremale ja neljanda klassi õpetaja ja mina ja Robin läksime

piknikuplatsi  poole. Siis jõudsime autotee äärde. Siis jõudsime kohale piknikuplatsile.

Me saime grillida vahukomme ja vorsti. Seejärel läksime kooli maitsvat kuklit sööma.

Ma tahaks seda veel teha sest see oli lahe.                                                                        

Robin: Läksin kool. Kell 09:30 läksime suusamatkale. Sõitsime bussiga sinna kus pidasime õpetajate päeva.

Nägin koos Simoniga kolme kitse. Kui kohale jõudsime panime suusad õpetaja auto juures alla.

Siis läksime suusatama. Ma ei jõudnud koos Oliveriga lõpuni nii et läksime koos õpetaja Kristeliga tagasi. 

Oliver kukkus mina kukkusin 2 korda. Nägime palju pilte mida me ennem ei näinud.

Jõudsime laagriplatsile jõime teed kuni teised tulid. Siis kui teised tulid hakkasime krillima.

Kui jõudsime kooli sõime suppi ja kuklit. Oli tore päev! 

Sandra: Me käisime kooliga suusamatkal. Ilm oli ilus lumi oli igal pool ja sadas aina lund juurde ja juurde.Me suusatasime umbes pool tundi. Siis isutsime lõkeplatsile.  Siis panime suusad bussi. Sõitsime bussiga kooli.

Siis sõime suppi ja  vastlakuklit. See oli lahe ja ma tahaks uuesti minna.

Simon: Issi viis meid kooli. Kell pool üheksa panime end riidesse. Siis me läksime suurde halli bussi.

Me sõitsime Vilivere poole. Ma nägin sõidu ajal 3 metskitse. Me jõudsime metsa, õpetaja ütles,

et me peame jooksma postkastini. Me sõitsime suuskadega metsas. Me juba natuke sõitnud, kui tuli joogipaus.

Kui meil paus oli ära tehtud siis me läksime edasi, mõned läksid tagasi. Me jõudsime kohale, grillisime vorste ja

vahukomme. Mulle meeldis väga see päev.

Melissa: Me läksime kiassidesse. Me natukene rääkisime ja läksime metsa  suusamatkale. Tuli buss kõik istusid.

Kõik panid suusad bussi ja läksime matkale. Seal oli nii ilus,olid puud ja lumi. Siis kui me tegime pool teed,

siis me tegime pausi. Kui sõime kõik oma toitu. Siis oli valik minna edasi või tuldud teed tagasi. 

Mina läksin tagasi ja me sõitsime tagasi. Tegime piknikku. Grillisime viinereid ja vahukomme.

Koolis sõime hernesuppi ja vastlakukleid. 

Mulle päriselt meeldis see suusamatk. 


4.klass suusamatkast

Miina: Kui me bussiga kohale jõudsime läks mul kaua aega, et ennast valmis seada. Kui ma suuskadega sõitma hakkasin,siis kukkusin ma kohe maha. Sõit oli üsna pikk. Kui ma lõpuks lõkke juurde jõudsin hakkasime kohe grillima. Ja kui me minema hakkasin, siis oli buss juba kohal. Mina ja mu kaks sõpra jäime sõidu ajal magama. Pärast saime koolis hernesuppi süüa ja vastlakukleid süüa. Matk oli tore, aga väsitav.

Lenna: 2021. a suusamatk oli lahe, aga ka pikk ja raske. Läksime bussiga Viliverre. Sõitsime väga pika tee ja ma hakkasin 3.klassi Rasmuse ja 2.klassi Karliga sõnamängu mängima. Lõpuks sõitsin neist mööda ka siis nägin Lisetet. Sõitsin temaga lõpuni ehk lõkkeplatsini. Oli ka joogipaus ja õpetaja Riina andis meile kommi, mis oli mu lemmik lutsukomm. Varsti olin jõudnud kohta, kus tuli puudelt kolm lumelaviini. Puu otsast kukkusid kõvad lumepallid alla ja ma sain haiget. Sander sõitis meist mitu korda ette, aga kukkus kohe jälle ümber. Matkal pidime ronima kõrgelt mäest ilma suuskadeta üles. Lõkkeplatsil saime grillida, süüa ja juua. Ma jõin teed, sõin hot-dogi. Osad olid lahked ja jagasid minuga vahukomme. Bussis sain ma kõige taga istuda. Tagasi sõidul magasin mina, Miina ja Saara. Mina Miina peal, Miina Saara peal. Koolis saime hernesuppi ja vastlakuklit. Ja siis hakkasingi kirjutama seda juttu. 

Marko: Oli tore päev ja mulle meeldis väga. Kahjuks oli väga kõva tuul ja lund sadas nii, et mul oli nägu lund täis. Vahepeal oli mul nii siiber, et olin väga kuri, kuid siis jõudsin lõppu, istusin natuke ja jõin teed. Ja siis suusatasin lõkke juurde. 

Matthias: Me läksime metsa suusatama. Väga palju lund kukkus puude otsas. Me tegime kaks pausi. Kui me kohale jõudsime, siis lasime mäest alla ja siis tuli suits, mille järgi sain aru, et lõke põleb. Siis läksin varsti grillima. Väga mõnus oli. 

Lisete: Kõigepealt läksime bussiga metsa poole ja seejärel panime suusad alla. Tegime Lennaga suure ringi ja pärast saime grillida. Mulle väga meeldis, kuigi mul oli külm ja soe korraga. Kui seda matka läbisin tundus, et see on 200 km, aga tuli välja, et oli natuke lühem. Kui tagasi olime, ootas meid lõunasöök. Mulle meeldis, kui me saime juua teed ja grillida vorsti ja vahukomme. Oli tore päev! 

Saara: Hommikul me kõik läksime bussiga Viliverre, siis panime suusad jalga ja hakkasime suusatama. Pärast me grillisime vahukomme ja vinkusid, siis mõned lapsed lasid pärast kelgumäest alla ja läksime bussiga Hageri koolimajja. Kõik panid suusad seina äärde. Me sõime vastlakuklit ja nii see tore päev sai läbi. 

Triine-Liis: See oli väga väsitav. Ma ei teadnud, et see on ringiline tee. Ootasin nii väga, et saab puhata. Tee ääres läks mul suusa jalanõu tald katki ja suusatasin ühe suusaga. Lõpus olin nii õnnelik, et viskasin ennast maha ja sai vorste ja vahukomme süüa. Ma olen siia maani väsinud. Ja lumelaviini tükid kukkusid alla, et oli valus ja põsk valutas. 

Raven. Suusamatk oli nii väsitav ja äge. Mulle ei meeldinud see, et ma kogu aeg kukkusin ja keegi ei oodanud, aga ma jäin esimeseks. Mulle meeldis mäest alla sõita. Mulle sadas puu pealt lumi peale. 

Sander: Suusamatk oli hea minu arust. Me saime lõket teha, suusatada, puhata. Mulle meeldis seal käia. Mõnus oli koos teiste inimestega.Mulle väga meeldis. 

Alina: Me läksime bussist maha ja ma ei teadnud, et meie taga on see lõkkeplats. Me läksime metsa ja põldude vahele. Õp Riina tegi puhkusi. Kui me hakkasime minema edasi, siis mõned jäid veel puhkama. Ja kui läksime metsa, siis minu taha kukkus väga palju lund. Ma nii ehmatasin. Pärast me tulime lõkke juurde, siis me tegime vahukomme ja vorste. Oli nii magus! Siis me sõitsime kooli ja sõime vastlakukleid. Mmmmm! 

MiaMulle meeldis matk. See oli mõnus aga raske. See oli huvitav sõit. Me  Matthiasega arvasime, et suuskadega kukkusid kuskil 100 inimest .Kõige huvitavam osa oli kui tuul hakkas tugevalt  ühte suunda minema  ja lumekamakad kukkusid maha, see oli nagu lumetorm. Meil tekkis oma grupp, kes tegi teepeo. Grillisime lõkkel vorste ja vahukomme ja Lenna tegi endale saiaga hotdoge. Kõige tüütum oli see kui teiste peale karjuti, et minge kiiremini.  Kokkuvõttes oli tore päev. :)







Õp Riina fotod on SIIN

Õp Helina fotod on SIIN

Õp Pille fotod on SIIN

õp Kristeli fotod on SIIN



No comments:

Post a Comment