Friday, February 12, 2021

Sõbrapäeva Playback

Sel aastal tegime olude sunnil Playbacki isekeskis. Saime hakkama. Esinejad olid kõik julged ja toredad. Sel korral olid ka üllatusesinejad, kes tekitasid saalis üsna palju elevust. Ž üriisse kuulusid Lenna, Caroly, Marko ja Günter 4.klassist ning Arti 1.klassist. Fotograaf oli Triine-Liis, teadustaja Kaisi Ly. Tehniliseks abiks olid noortekeskuse töötajad Kristi ja Kadri. Žürii andis teada, et valiku tegemine oli üsna raske, kuid otsus sai tehtud. Kõik esinejad said tunnustatud. 

Lõbus päev oli! 

Marko: Oli tore playback. Mulle meeldisid kõik esitused,  aga kõige parem oli ikkagi Mia, sest need liigutused olid head ja muusika oli ka hea, aga õpetajad olid väga humoorikad. Zürii olla oli üsna raske. Valimine oli ka raske sest kõik olid head ja mulle meeldisid kõik.
Lenna: Kui ma kooli tulin jagasin kõik kaardid ja šokolaadid laudadele millele oli vaja. Ka minu lauale  jõudsid mitmesugused kaardid ja maiustused. Õppimine läks hästi. Ma asendasin koos Carolyga õpetajat õuevahetunni ajal. Playback oli kehalise tunni ajal. Mina, Caroly, Marko, Günter ja 1. klassi Arti  asendasime žürii liikmeid, kuna tavaliselt tulevad nad Kohila koolist või rahvamajast.

Kõigi esinemised olid väga lahedad  ja väga raske oli ka valida, kes sai millise koha. 1. koha sai Mia üksinda esinemise eest, 2. koha sai Mia, Miina, Lisete ja Triine-Liis tantsuga “Tahan, ei taha” ja 3. koha sai Leena-Kadri oma esinemisega.  Üllatuskülalistena  esinesid õpetajad lauluga “Robert”. 


Me läksime koos Kristiga arvutituppa esinejatele auhindu valima ja varsti läksimegi neid jagama. Marko andis šokolaade, mina jagasin ühtesi arvuteid, Caroly jagas 1,2 ja 3 koha diplomeid ja Arti teisi diplomeid.


Caroly: Mina olin Playbackil kohtunik ja see oli väga põnev töö .Mulle meeldisid kõik esitused, sest kõik olid ägedad ja põnevad, Esimesena tantsisid Laura ja Katariina, nende tants oli ka põnev,  ma juba teadsin seda tantsu.Järgmisena tantsisid Miina, Lisette,Triine,Mia ja nende tantsu pealkiri oli “Tahan ei taha” ja nendel oli tantsule väga sobilik kostüüm.

Alina: Mulle meeldis PLAY BACKIS, kuidas Miina ,Mia,Triine ja Lisete valisid koos laulu ja mõtlesid koos tantsu. Istusin neljapäeval ja kuulasin, kuidas nad treenivad tantsu. Järgmisena oli väga lahe, natuke ka imelik, Mia tants. Ta tegi selle vist  peale mitut  treeningut ja tuli väga lahe tants. Leena Kadril oli pehme ja ilus laul, mille järgi ta tantsis ja laulis.Sandral on nii ilus tants, aga ta võis natuke kõrgemale hüpata, aga tants oli väga ilus. Ja esimesel kohal oli mul ,,ÕPETAJAD” Nad tegid saladuse ja tegid naljakama MAAILMAS. 5+ ÕPETAJATELE!
Lisete: Mina osalesin Playbackil koos Miina, Triine ja Miaga. Meil oli väga lapselik tants. Me saime teise koha,  kui meie kava oleks võitnud siis oleks Mia ikkagi vitnud. Oli tore päev. Õpetajate kava oli hästi läbi mõeldud, imelik ja mõnesmõttes naljakas. Mulle meeldis, et mind võeti kampa viimasel minutil.



Triine-Liisi fotod on SIIN


No comments:

Post a Comment