Monday, June 7, 2021

3.klass sooritas jalgratturi eksami

Rasmus: Ma olin natuke närvis jalgrattaeksami eel, aga mitte väga. Esimene ülesanne oli slaalom. See oli kõige lihtsam, ma polnud üldse närvis. Teine ülesanne oli kaheksa. Ma ei teinud seda alguses läbi, aga pärast tegin. Pärast seda oli kõige viimane ülesanne -  see oli koridor.  See oli väga raske. Esmalt pead käemärguannet (paremale) näitama, siis vaatama paremale ja taha, pärast seda toimus kõik uuesti aga vasakule. Ma  ei teinud alguses läbi, aga pärast tegin.

Gregor: Ma saan varsti endale jalgrattaload, sest ma sooritasin eelmisel nädalal edukalt eksami. Minu jaoks oli eksamil kõige keerulisem koridor, aga ma tegin selle esimese korraga ära.

Kaisi Ly: Jalgrattaeksamil oli kõige raskem koridor, aga muidu oli see  kerge.

Alari: Mul oli alguses jalgrattasõidu testidega halvasti. Ma tegin mitu viga ja kukkusin testiga läbi. Pidin kordama testi ja lõpuks sain läbi. Sõidueksamiga sain kohe läbi.

Laura: Jalgrattaeksamil oli slaalom, mille sain kohe läbi. Kaheksa, mida algul ei osanud, kuid lõpuks tuli ka see üpriski hästi välja. Koridor oli väga keeruline. Seal pidi taha vaatama, suunamärguandeid näitama ja hiljem ütlema numbrid mida taha vaadates nägid.



 

No comments:

Post a Comment