Monday, June 7, 2021

7.juunil Päästeameti õppepäev


Rasmus:
Päästeametist jäi mulle meelde kõige rohkem nende varustus. Ma ei teadnud, et nende auto ja varustus kokku on väärt miljoneid. Üks asju, mis mind tõsiselt huvitas oli see, et ainult 4 inimest on ühe auto peal. Ma arvasin, et rohkem. Ma olin imestunud ka selle pärast, et neil on "käärid".

Gregor: Viimasel koolinädalal oli päästeameti õppus. Õppus oli õues koos tuletõrjujatega. Kohal oli suur tuletõrjeauto ja neli tuletõrjujat. Nad näitasid meile oma varustust. Nad lasid meil minna autosse ja proovida kiivrit pähe.

Alari: Päästekomando käis meil rääkimas oma igapäevatööst. Nad näitasid oma varustust ja kuidas nendega tööd teha.

Laura: Tuletõrje õppusel saime nende varustust näha, nende tööst rohkem teada ja nende autosse minna. Autos oli maa miskipärast pehme ja ma ei teadnud, miks. Hiljem ka kahjuks vastust ei saanud, kui nad lasid erinevaid sorte vilkureid, kui nad ära läksid.


Fotod päevast SIIN

Õp Pille fotod SIIN

No comments:

Post a Comment