Tuesday, November 12, 2019

11. NOV ÕHTUL MÄNGISID KOOLIMAJAS ISAD JA LAPSED

Õp Riinaga meisterdasid lapsed ja isad rütmipille

Miina isa Rene Allert viis isad ja lapsed Robootika salamaailma. 
Juhendaja oli pidevas liikumises  ning Miina isa pildile tabada oli üsna keerukas
Bee Botid pakkusid mängurõõmu
Lotte loodusmäng oli terve õhtu hõivatud. Tekkis lausa järjekord.



Kõik klassid tervitasid isasid laulu ja luuletusega. Emotsioonid olid laste vastas seisvate isade nägudes. 

Kohale tulnud emad said ülesandeks jagada laste valmistatud torte. 






SIMON: MULLE MEELDIS ISAGA KOOS LEGO ROBOTEID VAADATA JA PILLE MEISTERDADA. MULLE MEELDIS KOOKI SÜÜA. ME ESINESIME – LAULSIME ISADELE.MINU ISSI ON MULLE VÄGA KALLIS!
Oliver: Mulle meeldisid robotid. Mulle meeldis meisterdada pille. Meie meisterdasime sahina pilli.

SIIT LEIAD ISAD KOOS LASTEGA TEGUTSEMAS õp Kristeli klõpsud
ISADEPÄEV ÕP PILLE SILMADE LÄBI
ISADEPÄEV õp HELINALT

No comments:

Post a Comment