Saturday, November 30, 2019

Triin Saue fotostuudios jõulutunnet otsimas

Alari: Hommikul kooli tulles oli buss juba ootamas meid. Sõit linna läks hästi.

Gregor oli mu kõrval. Stuudiosse jõudes hakkasime värvima kaarte,
kaunistama piparkooke vahukommidest nukkudega. Pilti tegin koos Rasmuse ja Gregoriga.
Mulle meeldis see.
Gregor: Mulle meeldis Hõbeliga pilti teha ja ketti teha, veel piparkooke kaunistada.
Mulle meeldis ka kaarti teha. Soovin et kõigil tuleks head jõulud.
Katarina: Seal oli tore. Seal me kaunistasime piparkooke, pildistasime. 
KaisiLy: Mulle meeldis sõpradega pilte teha. Oli väga tore meisterdada kaarte ja jõulukaunistusi.
Me tegime vahukommimehikesi ja panime need piparkookide peale. Pärast saime need ära süüa.
Rasmus:Mulle meeldis fotostuudio sellepärast, et me kaunistasime piparkooke.
Mulle meeldis fotostuudio sellepärast, et me tegime sõbrapilte. Mulle meeldis fotostuudio sellepärast,
et me tegime kaarte. Mulle meeldis fotostuudio sellepärast, et ma olin sõpradega koos.
Foto Mia ema Riine Kavak
Laura: Ma käisin neljapäeval Hõbeli ema fotostuudios koos kolmanda klassiga. Mulle meeldis väga sõbrapilti koos Hõbeli, õpetaja Pille ning Katarina ja Kaisi Lyga teha. Mulle meeldis veel kuuseehteid värvida ning piparkooke kaunistada.










Mia:
Kähku, käbe! 

Meil on kiire,
Triin on äge.
Meie rõõmsad.

Lisete: Piparkoogid olid vürtsikad, muidu ei olnud paha. Ma tegin õpetajaga koos pilti. Täna oli tore päev.
Caroly: Me käisime teise ja kolmanda klassiga fotostuudios. Seal oli väga äge! Teine klass tegi esimesena jõulukaarte ja me pildistasime. Ühe lapsega läks paar minutit. Kui osad pildistasid, siis teised tegid piparkooke ja mina, Saara, Miina panime osadeks piltideks pidžaama selga. Saaraga me tegime igasuguste trikkidega pilte ja mina tegin ka õpetajaga pilte, mis oli väga tore. Kui me saime pildid tehtud, siis me meisterdasime ka jõulukaarte. See päev oli väga äge!
Foto Mia ema Riine Kavak
Uku Attila: Kui ma sinna sisse läksin meeldis seal mulle väga. Seal sees tundus väike, aga seal on väga palju kohti, kus pildistada. Mulle meeldis väga oma woodixi palliga mängida.
Sander: Mulle väga meeldis pildistamine. See oli väga hea! Ma õppisin pildistamist. See oli vinge!
Eveli:Täna oli lahe päev. Küpsetatud piparkooke kaunistasime. Enne me tegime pilte. Kõik oli väga lõbus.
Max: Käisime Hõbeli emal külas. Tegime piparkooke ja pilti, tegime kaarte, siis tegime marsmelosist asju.
Miina: Oli väga tore päev. Mulle meeldis pildistada.
Lenna. Olin kurb veidi, sest tahtsin rohkem glasuuri ja mu piparkoogid läksid õues veidi katki. PILDID OLID ÄGEDAD! Sain kõikide oma sõpradega pilti teha.
Saara: Täna oli väga tore päev. Tegime piparkooke ja pilte. ma olin ükssarviku kostüümiga.



Õp Kristeli tabatud hetked
Õp Pille tabatud hetked

Foto Mia ema Riine Kavak
TÄNUD HÕBELI EMALE OMA TÖÖ TUTVUSTAMISE EEST NING VÕIMALUSE EEST SAADA OSA VÄIKESEST JÕULUIMEST! TÄNAME KA MIA EMA! 
Päev sai toimuma suures osas heategevuslikus korras, lapsed tasusid väikese osa materjalidest. 

No comments:

Post a Comment