Monday, November 25, 2019

Muinasjutujooga gongi ja kristallhelikaussidega

Reedel, 22.novembril käisid 1. ja 2.klassi lapsed joogatunnis, muinasjutujoogas.
2.klassi arvamused:
Gregor: Mulle meeldis see, kuidas me laulsime ja meile mingit vett pritsiti. Kõige rohkem meeldis mulle teha koera, kassi, varest, öelda päikesele TERE!
Kaisi Ly: Mulle meeldis igasuguseid poose teha. Oli väga tore, kui õpetaja pritsis meie peale  piparmündi vett. Me laulsime igasuguseid joogalaule. Õpetaja rääkis lugu, kuidas puu hing uue kodu leidis.
Laura: Jooga õpetaja oli Jane-Maarja, kellega ma olen tuttav. Mina sain olla kuusepuu. Meile pihustati piparmündivett. Mulle meeldis väga mantra. Meile räägiti muinasjuttu, kuidas hing endale uue kodu sai. Kui me kõik koos kallistasime, kukkusime ümber.
Rasmus; Mulle meeldis muinasjutujooga sellepärast, et see oli lõbus.
Hõbeli: Me rääkisime muinasjuttu ja ma sain teada, et puudes on hinged. Õpetaja pani meile lõhna peale. Me tegime puude asendeid. Õpetaja andis meile õuna. Me sosistasime ühte karpi , mida me jõuludeks soovime ja me kõik kallistasime üksteist. Mu lemmikharjutus oli puu kõikumine. See kõik oli väga lõbus.
Katarina: Mulle meeldis jooga. Kalli!

No comments:

Post a Comment