Monday, November 11, 2019

11.nov tegi Marta isa toreda tunni Interneti ohtudest


Triine-Liis: See oli päris lahe, aga veidi hirmus ka. Nüüd sain aru, mis toimub Internetis.
Nüüd hakkan päris palju mõtlema enne, kui midagi teen. Olen päris rõõmus, et sain sellest teada.
Nüüd tean rohkem. 
Lenna: Mulle meeldis väga see päev. Tegime Lydiaga ühe ülesande ja  jõudsime esimesena valmis.
Sain teada, et ei ole hea panna kellegi võõra mälupulga või laadimisjuhtme enda mobiili panna.Iga asja ei tohi laps ja isegi täiskasvanu tõmmata oma telefoni. 
Raven: See värk oli nii naljakas. Seal oli Bart Simpson. Paljud arvasid, et katkine mälupulk oli halb,
aga tegelikult oli hoopis uus pulk hull, kus oli viirus. Ma arvan, et ta tegi selle ise näiteks,
et niimoodi võib juhtuda ja tahtis, et meil oleks naljakas ja jääks meelde. 
Uku: Mulle meeldis väga, et ta aitas mul õhupalli meie klassi laest maha saada. Mulle meeldis väga see mäng,
mida mängisime. Me saime kohe pärast Lenna kampa valmis. Mulle meeldis väga see, et kui pandi üks mälupulk,
siis tuli Simpsoni nägu ja  “Dont duch this” laul. Marta isa oli nii pikk nagu suur sõbralik hiiglane SSH.
Lisete: Mulle meeldis, kui Marta isa käis, sest ta näitas huvitavaid asju.  See oli tore.
Tahaks küsida, mis Marta isa nimi on. Mulle meeldis, et sain lõpuks ise selle mälupulga arvuti sisse torgata
Eveli:  Mulle meeldis siis, kui mälupulgad käisid ringi. Sain uurida. Ma arvasin kohe vaikselt ära, milline on ohtlik. 
Miina: Siis kui meil oli vaja mängu teha kolmekesi, siis ma ei saanud kirjutada ja küsisin endale eraldi lehe.
Mulle meeldis mängus olla paha.  Messengeri ohtude mäng oli see. 
Alina: Marta isa oli väga põnev. Ta rääkis huvitavalt. Kõige naljakam oli see halb asi. 



No comments:

Post a Comment