Monday, November 25, 2019

25. nov oli kadrilaat

Kadripäev on põnev päev,
Hageris siis laat. 
Seal kõike osta saab:
piparkooke magusaid,
muhvineid ja pirukaid, ,
küpsiseid ja lumepalle,
pulgakomme, limonaadi,
tarretist ja ehteid,
Popcorni kotiga,
ilutooteid, jõulukaarte,
pitsat ka.
Kõhu priskelt täis küll saab. 


Lasteaed meil külas käis,
väga nunnud  nad. 
Ostjad meil kõik head,
asjad kiirelt lõppevad. 
Müüjad usinad. 


Lisaks oli meil üks kell,
mis tegi till-till-till
ja kõigil rõõmu tõi.


Lumine ja külm võiks olla…
Jääme seda ootama! 

3.klassi ühistöö




Karl helistab koolist, vahetunni ajal - “Emaaaa! Ma müüsin kõik saiad ära! Simon ostis viimase! Mul on nii palju rahaaaaa! Okei, Tsauuu!”
Oliver: Kadrikohvik oli lahe, seal oli nii palju, mida osta. Mõndasid asju müün kodus praegu. Kõik mu vahvlid osteti ära! Kui Sanderil muhvinid otsa said, müüsime koos minu asju. Mulle meeldisid Simoni viineripirukad. Tegelikult mulle meeldisid kõik asjad, mis mu klassi omad kaasa võtsid. Kõik olid väga maitsvad. Kadrid tulid ka lasteaiast. Kõik lasteaia Kadrid olid tuttavad. Nad ostsid palju. Nad pidid kaua ukse taga ootama, sest meil olid tunnid.
Sander: Täna oli väga tore ja rõõmus päev. Mulle meeldis müüja olla ja ka teiste asju osta, tore oli ise rahaga tegutseda. Kõige rohkem mulle meeldis Marta küünlaalus, maitsesid Karli pirukad ja Oliveri vahvlid, neid ostsin kõige rohkem ja viisin koju ka. Meeldis, et koolipäev oli teistmoodi ja möödus kiiremini. Emmele ostsin ka kingituse, Emma käevõru. Need olid väga ilusad. 
Simon: eile oli kadrikohvik. Me müüsime asju. Mina müüsin viineripirukaid ja jõulutähekesi. Meil käisid külas kadrisandid lasteaiast. Direktor ostis minult viineripiruka. Mulle meeldis osta. Kodus sõin Sanderi tehtud porgandimuffinit ja Karli singipirukaid.
Rasmus: Mulle meeldis kadrilaat, sest ma müüsin kõik oma asjad maha ja kõik kiitsid mu
ehteid.  Ma teenisin 11 euri ja 10 senti 
Gregor: Mulle meeldis ema küpsetatud leiba ja  vahvleid ning enda meisterdatud
kaarte müüa ja mulle meeldis osta ka. Miina limonaad oli nii magus, mahl ka.
Mulle meeldis kadrilaat ja ma sain palju raha, umbes 7 euri.  Kulutasin 5 euri -
ostsin 2 kuuseehet, 1 magneti, 1 õnnenööbi, 2 käevõru, 1 lapiku kivi.
Alari: Ema tegi kaeraküpsiseid. Sain müügist 6 euri 60 senti. Endale ostsin viineripirukat.
Mulle meeldisid ehted.
Kaisi Ly: Mulle meeldis väga osta ja müüa. Ma müüsin ema tehtud kringlit.
Sain 6 euri ja 20 senti. Ma ostsin erinevaid sööke - minipitsat, šokolaadimuhvinit,
limonaadi. Ostsin veel ühe käevõru. Lapsed olid teinud väga põnevaid asju.
Katariina: Mulle meeldis osta ja müüa.Ostsin endale käevõru, mis maksis 1€.
Laura: Mulle meeldis kadrilaat, sest meil olid pikemad vahetunnid. Mulle meeldivad väga
enda uued käevõrud. Mina müüsin pulgakooke ja viineripirukaid. Sain 7€  ja 35 senti.

1.klassi lapsevanema fotod

õp Kristeli fotod

Õp Pille fotod

No comments:

Post a Comment