Thursday, October 1, 2020

"Buratinot" vaatamas

Sander: Hommikul algas koolipäev nagu ikka. Peale teist tundi asusime bussiga Tallinna poole teele. Sõitsime mõõda issi töökohast. Teatris läksime päris kõrgele istuma. Naljakas oli kui Buratino lõi lusika ja kahvli vastu lauda ja ütles, aitäh kõht on täis. Saal oli ilus ja kodu juures lasi bussiuht meid maha. Mulle väga meeldis seal teatris käia.

Leenakadri: Me käisime Buratinot vaatamas. Buratino laulis ja tantsis seal. Leidis endale palju palju sõpru. Mulle meeldis Buratino, sest ta tegi nalju. Konnad tegid trikke ja hüppasid batuudil. Teatri saal oli väga  suur ja ilus. Seal oli väga suur lamp.

See oli vägev. Me läksime bussiga Tallinnasse. Etendus toimus Estonia teatris. Buratino tahtis saada päris poisiks ja sai. Tantsiti ja lauldi palju. Mm kui lahe. Mulle väga meeldib Buratino ja see etendus ka. 

Sandra: Mulle meeldis Buratino etendus väga. Kõige naljakam koht oli see, kui Buratino sõi söögilauas. Noa ja kahvliga lõi vastu lauda ja karjus: „ Aitäh kõht on täis, mutionu külas käis.“ Mulle meeldis väga ka see, kuidas Malviina laulis.

Simon: Ma käisin Estonia teatris. Me vaatasime seal Buratino etendust. Bussis ma istusin koos Sandriga. Etenduse ajal koos Sandri ja Karliga. See etendus rääkis buratinost. Tegelased laulsid ja tantsisid. Buratino tahtis minna kooli. See etendus oli lõbus. Tagasitulles bussis sõime võileibu.

Kevin: Me käisime klassiga Buratinot vaatamas. Me nägime kuidas Buratino sündis, tantsis ja laulis. See etendus oli väga tore. Mulle meeldis see etendus.

Lenna: Mulle meeldis vaadata "Buratinot". Teisel rõdul oli hea vaade lavale. Mu lemmiktegelane oligi Buratino. Teater oli palju ägedan kui multikas. Kõige ilusam minu jaoks oli Malviina. Teatris oli äge, sest kandsin esimest korda maski. Kõige kurjem oli Karabas-Barabas.

Lisete: etendus oli päris tore. Mulle meeldis rõdul istuda. Mõned laulud olid toredad ja mõned kurvad. Kõik lõpes hästi nagu tavaliselt. Päeva lõpus läksin trenni. 

Mia. Teatris oli vahva! See oli väga äge. Ma nägin, et mõned lapsed 4.klassist ei kandnud maske. 

Triine-Liis: Mulle meeldis Buratino. Kõige jubedam on see, kui Papa Carlo laulma hakkas, siis nägin kardina taga nägu. Ma ehmatasin nii ära. Tuli välja, et palju inimesi oli kardina taga. Jube! Nii naljakas oli see, et Buratino hakkas laulma söögilaua taga. See nägu, mis keerles lava peal, oli lahe. Kui puhkepaus hakkas läbi saama, siis läksid õp Pille prillid katki ja ta üritas vaadata ühe klaasiga. Nii naljakas! Kõik laulsid nii ilusti. Ma sain teada, kes oli Buratino näitleja. Ta elab Kohila kandis. 

 

Õp Pille fotod SIIN
Õp Kristeli fotod SIIN

No comments:

Post a Comment