Friday, October 16, 2020

Lõvijaht Niguliste muuseumis 9.okt



Hõbeli: Reedel käisime kooliga Lõvijahil. Sõitsime koolist bussiga Tallinnasse. Kõigepealt vanalinnas ringi. Üleval vaateplatsil sõime võileiba ja muid snäkke, mis meil kaasas olid. Sealt saime alla linna peale vaadata. Siis kõndisime veel erinevates kohtades näiteks Rataskaevu tänaval. Seal oli klaasiga kaetud sügav kaev kuhu peale sai ronida. Õpetaja Pille rääkis meile Taani lipu lugu. Lõpuks läksime Niguliste kirikusse, kus toimuski Lõvijaht.Seal pidime lõvi moodi asju otsima, mina Lauraga leidsime 8 lõvi.

Gregor: Ma sõitsin hommikul bussiga kooli. Joonistasime natuke ja siis sõitsime bussiga Tallinna. Enne kui külastasime Nigulistet tegime väikese jalutuskäigu vanalinnas. Me käisime vaateplatvormil kus tegime söögipausi, käisime wc-s ja klaasiga kaevu vaatamas. Siis läksime Rataskaevu tänavale seal oligi rataskaev ja selle järgi saigi see tänav omale nime. Edasi läksime Taani Kuninga Aeda kus nägime vanaaegset kahurit. Seal aias oli plaadiga seina küljes Taani lipu lugu. Tee peal korjasime taskusse kastaneid ja siis läksime Niguliste kirikusse. Seal oli meil tund, mille nimi oli Lõvijaht. Tunni ülesanne oli leida võimalikult palju lõvisid. Mina olin paaris Rasmusega. Giid andis meile muuseumi kaardi ja ütles et saalis oli peidus 100 lõvi. Algas jaht! Lõvid olid väga erinevad pildid, kujud jne.  Me leidsime Rasmusega 5 lõvi. Pärast Lõvijahti jalutasime bussi juurde tagasi ja me kõik sõitsime bussiga koju. 

Katarina: Anne pakkus meile võileivad ja siis me läksime bussi, et sõita Tallinnasse.Siis kui välja tulime läksime jalutama.Vana linnas oli pikk ja suur trepp mille peale me läksime.Siis kui ülese saime hakkasime võileiba sööma.Ja seal oli väga palju kastani mune.Siis läksime kirikuse.Seal midagi räägiti,seal me saime töölehti ja nende abil pidi lõvisi otsima.Seal oli ka Jeesus.

Kaisi Ly: Hommikul oli mul väga kerge kott. Bussisõit oli lõbus, kuna sain Katarina ja Lauraga jutustada. Käisime kolmel platvormil, kust alla vaadates oli väga ilus vaade. Ühel platvormil sain korjata terve taskutäie kastanimune. Sain kõndida klaasist kaevul, mis asus kolmandal platvormil. Sõime samuti platvormil, see oli mõnus, sest oli värske ja karge õhk.

Nägime kahurit, mille nimi oli Punane lõvi. Oli väga huvitav kuulata Taani lipu saamise lugu. Otsisime Katarinaga Niguliste kirikust lõvisid ning kokku leidsime 14 lõvi. Ostsin kiriku poest endale ühe valge šokoladi ja jagasin seda oma sõpradega.

Rasmus: Kui ma kooli läksin, siis olin ma väga elevil, sest sel päeval oli lõvijaht! Tund kestis umbes 15 min ja selle aja õpetaja jutustas meile lõvijahist. Pärast tundi jooksin ma riietuma. Bussis istusin ma Alari kõrval. Sõit oli väga pikk ja igav. Õnneks oli Alari mulle seltsiks. Kui me kohal olime, läks 1. klass juba kirikusse. Me läksime mööda pikka pikka treppi üles vanalinna. Seal käisime me platvormidel ning seisime  “soovide kaevu” peal, mis töötas!  Kui me taani kuninga aias olime, oli seal suur kahur “punane lõvi”. Ma sain teada, kust taani lipp tuli- taevast. Kui me kirikusse läksime, tervitas meid tore “tiiger”. Lõvijaht oli tegelikult  kunstiliste lõvide otsimine! Mind pandi Gregoriga paari ning me leidsime 6 lõvi umbes 150 lõvist. Tagasisõit oli hoopis lõbusam. Soovitan teistel ka tulla!

Laura: Koolis oli meil 1 tund aga siis oli meil ainult pinalit vaja.Kui olime bussile läinud oli meil vaja ikka päris pikk maa maha sõita.Alguses istusin Kaisilyga ja kuulasime koos muusikat. Kui olime kuulamise lõpetanud olimegi kohe kohal. Alguses kõndisime kooliga Vanalinnas, Ja läksime esimesele platvormile. Seal oli väga ilus vaade. Tegin ka pilte. Siis läksime teisele platvormile, ka seal oli väga ilus vaade. Platvormidel oli palju kastaneid ning me tüdrukutega korjasime ikka väga palju kastanimune kokku. Ühel platvormil oli ka binokkel, kuhu pidi ühe euro panema,et ilusaid asju lähedamalt ja põhjalikumalt näha. Läksime ka ühte kohta kus oli klaaskattega kaev (selle peal oli 3 kihti klaasi). Pärast läksime ka Taani kuninga  aeda, kus oli kahur "Punane lõvi", Seal olid ka munga kujud. Saime teada ka Taani lipu loost. Läksime ka Rataskaevu tänavale.Seal oli ka vanast ajast kaev(nagu selle nimi ütleb). Siis läksime aga juba Niguliste kirikusse. Läksime siis kirikusaali ja hakkasime lõvisid otsima,mina otsisin lõvisid koos Hõbeliga. Leitsime koos 8 lõvi.  Nägin seal ka surmatantsu maali. Seal oli ka Altari maal. Siis läksime bussile ja sõitsime koju. Mulle meeldis see päev väga, aga mul jäid kahjuks võtmed koju.

SIIT LEIAD ÕP KRISTELI FOTOD

No comments:

Post a Comment